1. Bendrosios nuostatos
1.1. Sirdiespagalba.lt elektroninė parduotuvė priklauso HLR-Hjälpen Stockholm AB: įm. kodas 5569298556, adresas: Savanorių pr. 1 Vilnius 03116, tel.: +370 5214 0353. Internetinės parduotuvės (toliau - Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos visiems 18 metų ir vyresniems klientams, gyvenantiems Lietuvoje, įskaitant privačius ir verslo klientus. Atsisakymo teisė taikoma tik privatiems klientams. Pirkėjas, norėdamas įsigyti pirkinį, privalo sutikti su parduotuvės sąlygomis.
1.2. Šios pirkimo sąlygos yra galiojantis teisinis dokumentas, sudarytas tarp abiejų šalių (Pirkėjo ir Pardavėjo), nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises ir pareigas, Prekių pirkimo ir apmokėjimo, prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygas, Šalių atsakomybę ir kitas Sirdiespagalba.lt susijusias sąlygas. Klientas sutinka su šiomis sąlygomis pasirinkęs „Aš perskaičiau ir sutinku su Sirdiespagalba.lt elektroninės parduotuvės sąlygomis“.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar atnaujinimus prisiregistravęs Pirkėjas bus informuojamas nurodytu elektroniniu paštu. Pirkėjas norėdamas įsigyti prekių šioje internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo sutikti su pakeistomis Taisyklėmis.
1.4. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę:
1.4.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.4.2. juridiniai asmenys;
1.4.3. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
1.5 Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1.Norėdami gauti daugiau informacijos, žiūrėkite Privatumo politiką.
3. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
3.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia mygtuką „Apmokėti“.
3.2. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma Sirdiespagalba.lt internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
4. Pirkėjo teisės
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Sirdiespagalba.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su Sirdiespagalba.lt internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui el. paštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Laiške turėtų būti nurodytas užsakymo numeris, prekės pavadinimas ir grąžinimo priežastis.
4.3. Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
4.4. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite 11 punkte, „Prekių grąžinimas ir keitimas”.
5. Pirkėjo įsipareigojimai
5.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skiltyje „Kontaktai“ nurodytais kontaktais.
5.3. Klientas įsipareigoja naudotis Sirdiespagalba.lt elektronine parduotuve, laikydamasis Taisyklių sąlygų. Parduotuvės administratorius gali neleisti Klientui patekti į Parduotuvę, jei Klientas tyčia trikdo Parduotuvės veiklą ar kenkia.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.
6.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
6.3. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 8.2.1. ar 8.2.2. punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
7. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetiniame prekybos centre nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Sirdiespagalba.lt internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Kliento privatumą saugiai tvarkydamas informaciją, kurią Klientas įvedė registracijos metu, ir nesidalinti ja su trečiosiomis šalimis ir (arba) organizacijomis.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu 9 Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.
7.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo charakteristikomis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo charakteristikomis panašią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
8.1. Parduodamų produktų ir prekių, nurodytų išankstinio apmokėjimo sąskaitose faktūrose, kainos yra nurodytos eurais ir su PVM. Į produkto kainą neįeina pristatymo ar kitos išlaidos.
8.2. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes naudojant vieną iš šių būdų:
8.2.1. Kreditine kortele naudojant „Klarna“ (AB „Klarna Bank“) sistemą. Šis mokėjimo būdas yra saugus ir greitas, todėl užteks kelių minučių, kad gautume sėkmingą mokėjimą
8.2.2. Banko pavedimas į mūsų banko sąskaitą. Šis mokėjimo būdas gali būti lėtesnis ir apimti aptarnavimo mokestį, atsižvelgiant į jūsų banką.
8.3. Apmokant užsakymą 8.2.1 ir 8.2.2. punktuose nurodytais būdais, klientas įsipareigoja sumokėti už prekes iš karto. Atsižvelgiant į pardavėjo teises, nustatytas 6.4 punkte, užsakymas nebus vykdomas, kol nebus gauti pinigai. Taip pat gali vėluoti pristatymas, jei taip atsitiks, kad mokėjimas užtruks ilgiau ne dėl mūsų kaltės.
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą.
9.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytomos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
9.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
9.4. Visi užsakymai bus išsiųsti per 3–5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo (mokėjimo gavimo). Siuntimas vyksta per „FedEx“ arba UPS kurjerių tarnybą, o visi produktai pristatomi tik per kurjerį. Kurjeris bando pristatyti užsakymą iki 3 kartų, kol jis nebus grąžintas siuntėjui.
9.4.1 Pristatymo kaina yra 7 eurai ir galioja visoje Lietuvoje. Užsakymams virš 100 € taikomas nemokamas pristatymas.
9.4.2 „FedEx“ atveju klientui bus automatiškai išsiųstas siuntos stebėjimo kodas, o UPS atveju - klientas gali paprašyti siuntos stebėjimo kodo iš mūsų klientų aptarnavimo centro (stebėjimo kodas nebus išsiųstas automatiškai).
9.4.3 Verslo klientams siuntinys bus pristatytas užsakyme nurodytu adresu, todėl įvesdami adresą būkite atidūs. Įvestas adresas nebūtinai turi būti įmonės adresas.
9.5. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimą, kurį sukėlė pristatymo paslaugų teikėjas ar klientas.
9.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
10. Prekės kokybės garantija ir sąlygos
10.1. Visos Sirdiespagalba.lt parduodamų prekių savybės yra nurodytos kiekvieno produkto aprašyme.
10.2. Pardavėjas neatsako, jei prekės spalva, forma ar kiti parametrai neatitinka tikrovės dėl kliento monitoriaus/ekrano ypatybių.
10.3. Pardavėjas tam tikriems gaminiams ar dalims (pvz., akumuliatoriams) gali suteikti ribotą garantiją. Tokiu atveju konkrečios garantijos sąlygos nurodomos produkto aprašyme.
10.4. Visiems mūsų parduodamiems gaminiams taikoma 2 metų garantija.
11. Prekių grąžinimas ir keitimas
11.1. Pagal 11.1 punkte nurodytus įstatymus Klientas turi galimybę grąžinti ir pakeisti Produktus. Norėdamas tai padaryti, jis turi raštu užpildyti grąžinimo formą (elektroniniu arba fiziniu būdu) ir pridėti prie grąžinamo užsakymo.
11.2. Prekės gali būti grąžinimos tik fizinių asmenų. Prekės iš juridinių asmenų (įmonių ir organizacijų) nėra grąžintinos.
11.3. Pirkėjas turi teisę pagal 11.1 punktą pasinaudoti siūloma grąžinimo ar keitimo galimybe per 14 dienų nuo prekių pristatymą patvirtinančio dokumento pasirašymo, apie tai pranešdamas pardavėjui pagal 4.2 punkte nurodytas taisykles.
11.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
11.4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
11.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
11.4.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
11.4.4. grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos, toje pačioje pakuotėje, kokioje gavo Pirkėjas;
11.4.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą 11.2. Taisyklių punkte nurodytą grąžinimo dokumentą.
11.4.6. Grąžinimas tik mūsų adresu: Savanorių pr. 1, Vilnius 03116, Lietuva (jeigu nėra susitarta kitaip).
11.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
11.6. Jei klientas nori grąžinti gaminius pagal 4.2. punktą grąžinimo išlaidas privalo padengti klientas. Grąžinimo išlaidas parduotuvė padengs tik tuo atveju, jei tai prekė yra brokuota.
12. Atsakomybė
12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
12.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Sirdiespagalba.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinio prekybos centro naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
12.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
12.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
13. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
13.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti Sirdiespagalba.lt internetinėje parduotuvėje įvairias akcijas.
13.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti.
13.3. Pirkėjas turi galimybę užsisakyti naujienlaiškį, kuriame pateikiami įvairūs pasiūlymai ir informacija.
13.4 Pasiūlymai ir nuolaidos galioja iki 2019 m. rugsėjo 16 d. ir yra nurodytos šalia pasiūlymo. Jei pasiūlymo ar nuolaidos terminas nenurodytas, jis tęsis iki tol, kol prekės bus išparduotos.
14. Keitimo informacija
14.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroniniu paštu.
14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“ naudodamas nurodytą informaciją.
15. Baigiamosios nuostatos
15.1. Sutartis sudaroma ir vykdoma, o bendravimas tarp kliento ir parduotuvės vyksta valstybine kalba.
15.2. Elektroninius vartotojų ginčus galima išspręsti naudojantis vartotojų ginčų sprendimo platforma http://ec.europa.eu/odr/.
Bendros nuostatos
Čia aprašoma, kaip Sirdiespagalba.lt renka ir apdoroja informaciją apie jus, kaip Sirdiespagalba.lt vartotoją ir klientą.
Privatumo politika taikoma asmens duomenims, kuriuos jūs pateikiate mums arba kuriuos renkame per mūsų svetainę Sirdiespagalba.lt
Sirdiespagalba.lt yra jūsų asmeninės informacijos duomenų valdytojas. Visus klausimus Sirdiespagalba.lt galite užduoti:
Telefonu: +370 5214 0353
El. paštu: info@sirdiespagalba.lt
Asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (GDPR) 6 straipsnio 1 dalies f punktas.
KOKIĄ ASMENINĘ INFORMACIJĄ MES RENKAME IR KODĖL
Kai lankotės førstehjælp-shoppen.Dk, mes automatiškai renkame informaciją apie jus ir jūsų naudojimąsi svetaine, pvz., kokį naršyklės tipą naudojate, kokius paieškos terminus naudojate mūsų svetainėje, jūsų ip adresą, įskaitant jūsų tinklo vietą ir informaciją apie jūsų kompiuterį.
Tikslas yra optimizuoti vartotojo patirtį ir svetainės funkcijas, taip pat vykdyti tikslinę rinkodarą, įskaitant pakartotinį taikymą per „facebook“ ir „google“. Šis informacijos apdorojimas yra būtinas, kad galėtume patobulinti svetainę ir parodyti jums aktualius pasiūlymus.
Kai perkate produktą ar bendraujate su mumis førstehjælp-shoppen.Dk, mes renkame jūsų pačIų pateiktą informaciją, pvz. Vardas, pavardė, adresas, el. Pašto adresas, telefono numeris, atsiskaitymo būdas, Išsami informacija apie tai, kuriuos produktus pirkote ir galbūt grąžinote, pristatymo nuostatos, taip pat informacija apie ip adresą, Iš kurio buvo pateiktas užsakymas.
Mes tai darome tam, kad galėtume pristatyti jūsų užsakytus produktus ir įvykdyti su jumis sudarytą susitarimą, įskaitant jūsų teisių administravimą - prekių grąžinimą ir skundų pateikimą. Taip pat galime apdoroti Išsamią informaciją apie jūsų pirkinį, kad atitiktume įstatymų reikalavimus, taip pat buhalterijos ir apskaitos tikslais. Pirkimo metu ip adresą renkame, siekdami apsaugoti savo interesus ir užkirsti kelią sukčiavimui.
Kai užsisakote mūsų informacinį naujienlaiškį, mes renkame informaciją apie jūsų vardą ir el. Pašto adresą.
ASMENS DUOMENŲ GAVĖJAI
Informacija apie jūsų vardą, adresą, el. Pašto adresą, telefono numerį, užsakymo numerį ir konkrečias pristatymo nuostatas perduodama UPS, FedEx ir kitoms galimoms kurjerių tarnyboms, tvarkančioms jūsų įsigytų prekių pristatymą.
Informacija gali būti perduota trečiom šalim, kurios tvarko informaciją mūsų vardu. Mes naudojame Išorinius partnerius klientų aptarnavimui, techniniam valdymui ir tinklalapio optimizavimui, informacinių biuletenių platinimui ir tikslinei rinkodarai, įskaitant pakartotinį taikymą. Šios įmonės yra duomenų tvarkytojai pagal mūsų nurodymus ir apdoroja duomenis, už kuriuos esame atsakingi. Tiems, kurie tvarko duomenis, neleidžiama naudoti informacijos jokiais kitais tikslais, Išskyrus tai, kad jie vykdytų savo susitarimą su mumis, ir šiuo atžvilgiu jie yra konfidencialūs.
Vienas Iš šIų duomenų tvarkytojų „Google Analytics v /Ggoogle LLC“ yra įsteigtas jav. Būtinos duomenų perdavimo į jav garantijos užtikrinamos duomenų tvarkytojų sertifikavimu pagal es. Privatumo skydas, plg. ES GDPR, 45 straipsnis.
„Google LLC“ sertifikato kopiją galite rasti čia:
https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI
JŪSŲ TEISĖS
Jūs turite teisę bet kuriuo metu pareikalauti informacijos apie tai, kokius duomenis apie jus surinkome, kokiu tikslu naudojama šI registracija, kokios asmens duomenų kategorijos ir kokie gali būti šIų duomenų gavėjai, taip pat informacijos apie tai, Iš kur atsirado šie duomenys.
Jūs turite teisę gauti asmens duomenų, kuriuos mes tvarkome apie jus, kopiją. Jei norite savo asmeninių duomenų kopijos, pateikite prašymą raštu info@sirdiespagalba.lt. Jūsų gali būti paprašyta pateikti dokumentus, patvirtinančius, kad esate asmuo, kurio duomenų prašote.
Jei pastebėtumėte bet kokias klaidas, kurios yra mūsų užfiksuotoje informacijoje, rekomenduojame susisiekti su mumis raštu, kad &